Odnośniki
Program Operacyjny Kapitał Ludzki - PO KL
Menu
Treść strony
"Z indywidualizacją idziemy po sukces"
Program Operacyjny Kapitał Ludzki (PO KL)
Priorytet IX - Rozwój wykształcenia w regionie
Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty
Poddziałanie 9.1.2 Wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych
Całkowity wartość projektu 151 524,44 zł
Kwota dofinansowania ze środków europejskich 128 795,77 zł
Dotacja celowa z budżetu krajowego 22 728,67 zł
Okres realizacji 03.09.2012 - 28.06.2013
Celem głównym projektu była indywidualizacja nauczania dzieci z klas I-III służąca wyrównywaniu szans edukacyjnych oraz rozwijaniu talentów dzieci uzdolnionych z terenu gminy Baboszewo w roku szkolnym 2012/2013. Projekt realizowany był w 4 szkołach podstawowych funkcjonujących na terenie gminy Baboszewo.
W szkole podstawowej w Mystkowie prowadzone były następujące zajęcia dodatkowe:
- zajęcia dla dzieci ze specjalnymi problemami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie.
W szkole podstawowej im. J. Wybickiego w Baboszewie prowadzone były następujące zajęcia dodatkowe:
- zajęcia dla dzieci ze specjalnymi problemami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauki matematyczno - przyrodnicze),
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie.
W szkole podstawowej im. M. K. Sarbiewskiego prowadzone były następujące zajęcia dodatkowe:
- zajęcia dla dzieci ze specjalnymi problemami w czytaniu i pisaniu, w tym także zagrożonych ryzykiem dysleksji,
- zajęcia logopedyczne dla dzieci z zaburzeniami rozwoju mowy,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski.
W szkole podstawowej im. J. Brodeckiego w Polesiu prowadzone były następujące zajęcia dodatkowe:
- zajęcia dla dzieci z trudnościami w zdobywaniu umiejętności matematycznych,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - nauki matematyczno - przyrodnicze),
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych - język angielski,
- zajęcia rozwijające zainteresowania uczniów szczególnie uzdolnionych artystycznie.