Urząd Gminy Baboszewo

Odnośniki

Aktualności - 2019 r.

Treść strony

Ostrzeżenie meteorologiczne - silny wiatr

  • Ostrzeżenie
    Ostrzeżenie

 

Moje kompetencje, moje perspektywy

  • zaproszenie
    zaproszenie

 

Ogłoszenie o pracę

  • ogłoszenie o pracę

W ogłoszeniu został podany błędny adres e-mail. Zainteresowanych prosimy o kontakt na adres biuroS7-odcinek4@strabag.com


 

Informacja o przerwie w dostawie energii elektrycznej

  • Galominek
  • Kowale

 

Oferta Edukacyjna szkół prowadzonych przez powiat płoński na rok szkolny 2019/2020

  • płocka
  • rutki
  • sienek
  • czerwińsk
  • raciąż

 

Ogłoszenie Starosty Płońskiego z dnia 26 lutego 2019 r. w sprawie zgłaszania kandydatów na członków Powiatowej Społecznej Rady ds. Osób Niepełnosprawnych w Powiecie Płońskim

  • Ogłoszenie starosty

 

Starostwo Powiatowe w Płońsku informuje, że od 1 kwietnia 2019 r. zostają zawieszone niektóre linie komunikacyjne i kursy w ramach powiatowych przewozów pasażerskich. Zmiany zostały wprowadzone ze względu na spadek zainteresowania mieszkańców powiatu autobusowym publicznym trans¬portem zbio¬rowym. Chodzi o trasy, którymi podróżo-wało od 0 do 3 pasażerów, co odzwierciedlają dane otrzymane od przewoźnika - firmy HM Trans s.c. Ponadto, na niektórych trasach kursują prywatni przewoźnicy. Poniżej publikujemy zestawienie zawieszonych linii i kursów.

  • Rozkład jazdy

 

Moje kompetencje, moje perspektywy - bezpłatny kurs języka angielskiego

 

 


 

Program stypendialny Horyzonty Fundacji EFC

 

 


 

MAZOWIECKIE DOBRE PRAKTYKI I TRADYCJE KULINARNE – OD ROLNIKA BEZ POŚREDNIKA CZYLI ZDROWA ŻYWNOŚĆ ZE ZNANEGO ŹRÓDŁA

 

 


 

    • autor: Katarzyna Gierkowska, data: 2019-03-01

Zapraszamy na szkolenie

  • Zaproszenie
    Zaproszenie

 

Nowe godziny pracy Urzędu

  • Godziny
    Godziny

Konsultacje społeczne projektu "Wojewódzkiego Programu Polityki Senioralnej na lata 2019-2021"

  • logo

Od 27 lutego do 26 kwietnia Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej zaprasza na konsultacje społeczne projektu "Wojewódzkiego Programu Polityki Senioralnej na lata 2019-2021". Zaproszenie oraz formularz konsultacji do pobrania w załącznikach.


 

Informacja ASF

  • praktyczne wskazówki1
    praktyczne wskazówki1
  • praktyczne wskazówki2
    praktyczne wskazówki2
  • praktyczne wskazówki3
    praktyczne wskazówki3
  • ulotka1
    ulotka1
  • ulotka2
    ulotka2

Konkurs - KRUS

  • Bezpiecznie na wsi
    Bezpiecznie na wsi
  • Bezpieczne gospodarstwo rolne
    Bezpieczne gospodarstwo rolne

Zapraszamy na profil Mazowieckiego Oddziału Regionalnego ARiMR

  • ARiMR
    ARiMR

Pomoc prawna dla mieszkańców

  • Pomoc prawna
    Pomoc prawna

Lokalna Grupa Działania - Przyjazne Mazowsze ogłasza konkurs pt. "Co wieś to inna pieśń" na produkt lokalny, który mógłby kojarzyć się z naszym regionem, obejmującym gminy: Baboszewo, Czerwińsk nad Wisłą, Dzierzążnia, Joniec, Naruszewo, Nowe Miasto, Płońsk, Raciąż, Sochocin, Załuski, Miasto Raciąż.

W związku z przekroczeniem w 2019 r. poziomu III – Ostrzeżenia 1 stopnia o złej jakości powietrza (kolor żółty) dla pyłu zawieszonego PM 2,5 w powietrzu na obszarze województwa mazowieckiego Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego ogłasza ostrzeżenie 1 stopnia

  • Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM2,5
    Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM2,5
  • Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM2,5.
    Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM2,5.

W związku z przekroczeniem w 2019 r. poziomu III – Ostrzeżenia I stopnia o złej jakości powietrza (kolor żółty) dla pyłu zawieszonego PM 10 w powietrzu na obszarze woj. mazowieckiego Wojewódzkie Centrum Zarządzania Kryzysowego ogłasza ostrzeżenie I stopnia

  • Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM10
    Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM10
  • Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM10.
    Poziom III - Ostrzeżenia 1 PM10.

Informacja dot. Centralnego Rejestru Absolwentów Zdrowia Publicznego (CRAZP)

  • Informacja
    Informacja

Komenda Powiatowa Policji - realizacja zadania priorytetowego

Komenda Powiatowa Policji w Płońsku informuje o realizacji działania planu priorytetowego. Zadaniem działania jest wyeliminowanie spożywania alkoholu, używania słów nieprzyzwoitych oraz innych zakłóceń ładu i porządku publicznego. Działaniem priorytetowym w rejonie służbowym nr 7 objęto rejon Parku w Baboszewie przy ul. J.A. Brodeckich oraz w rejonie służbowym nr 8 - rejon Stacji Paliw LUKOIL w miejscowości Śródborze.

Informacja z dnia 18.02.2019 r.
 


 

„OZE - szansa na innowacyjne rolnictwo"

  • autor: Agata Janicka, data: 2019-02-14
  • autor: Marcin Tomczewski, data: 2019-01-28

Nowy płatnik - nie czekaj

  • Płatnik
    Płatnik

Komendant Wojewódzki Policji ogłasza rekrutację

  • Pismo ws. rekrutacji
    Pismo ws. rekrutacji
  • Pismo ws. rekrutacji
    Pismo ws. rekrutacji
  • autor: Agata Janicka, data: 2019-01-24

 

Informacja z dnia 24.01.2019 r.


 

Instrukcja obsługi Portalu IRZplus

 

Informacja z dnia 22.01.2019 r.


 

 

Informacja z dnia 18.01.2019 r.


 

SZKOLENIE

Serdecznie zapraszamy na szkolenie

"E-akta - skrócenie przechowywania akt pracowniczych oraz ich elektronizacja. Elektroniczne zwolnienia dla płatników składek". 

Miejsce szkolenia: Inspektorat ZUS w Płońsku, ul. Warszawska 5 (sala szkoleń)

Termin szkolenia:  23 stycznia 2019 r. godz. 10:00

Opis szkolenia:

  • Na czym polega projekt e-akta?
  • Jaki jest okres przechowywania akt pracowniczych?
  • Jakie są zmiany w bieżąco składanych dokumentach?
  • Jakie zmiany zostaną wprowadzone w Programie Płatnik i e-Płatnik oraz na profilu płatnika składek na Platformie Usług Elektronicznych ZUS (PUE ZUS)?
  • Zagadnienia dotyczące elektronicznych zwolnień lekarskich.

Zgłoszenia na szkolenie przyjmuje

Pani Anna Orlikowska

 tel. : (23) 662 69 80 w. 110, email: anna.orlikowska@zus.pl

Materiały są dostępne na stronie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych (www.zus.pl) w zakładce „E-akta pliki do pobrania”.

 

Informacja z dnia 18.01.2019 r.


 

Używasz wzmacniacza telefonii komórkowej?

  • Szkodliwe wzmacniacze GSM

 

 


 

Nabór wniosków o dotację na usuwanie i unieszkodliwianie azbestu z terenu gminy Baboszewo

  • Nabór wniosków o dotację na usuwanie i unieszkodliwianie...
    • autor: Paweł Długoszewski, data: 2019-01-10

 


 

Punkt kontaktowy - biznes.gov.pl

O punkcie kontaktowym biznes.gov.pl

Biznes.gov.pl to serwis przeznaczony dla osób zamierzających rozpocząć i prowadzących działalność gospodarczą. Celem portalu jest pomoc w realizacji spraw związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności oraz uproszczenie formalności niezbędnych do założenia i prowadzenia firmy.

W serwisie dostępne są opisy urzędowych usług oraz gotowe formularze. Za pomocą serwisu, osoby prowadzące firmę mogą składać wnioski do instytucji państwowych drogą elektroniczną, a także załatwiać swoje biznesowe sprawy przez internet. Serwis łączy w sobie wiele usług i funkcji nie tylko dla przedsiębiorców, ale także dla administracji państwowej. Przedsiębiorcy znajdą tutaj szczegółowe informacje o obowiązujących przepisach prawa, wymaganych procedurach i formalnościach związanych z zakładaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej w Polsce oraz w całej Unii Europejskiej.

Serwis spełnia też rolę wyszukiwarki danych kontaktowych wszystkich instytucji obsługujących przedsiębiorców. Daje praktyczne instrukcje, jak sobie radzić w biznesie, i umożliwia realizację spraw administracyjnych drogą elektroniczną (poprzez moduł Usługi Online).

Jednym z najważniejszych funkcjonalności serwisu jest Centrum Pomocy Przedsiębiorcy biznes.gov.pl. Jest to punkt informacyjny w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej, przeznaczonym dla przedsiębiorców i administracji. Centrum obsługuje użytkowników Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) oraz serwisu biznes.gov.pl. Konsultanci Centrum Pomocy odpowiadają na pytania wykorzystując różne kanały komunikacyjne: telefon, livechat, automatycznie przez wirtualnego urzędnika lub formularz kontaktowy. Często wykorzystane narzędzia to wideorozmowa (video chat), współdzielenie ekranu (co-browse) oraz wykonywanie połączeń telefonicznych z konsultantami za pośrednictwem przeglądarki internetowej. Centrum Pomocy jest dostosowane również do obsługi osób niesłyszących. Wszystkie informacje, jak i usługi elektroniczne, dostępne są w języku polskim i angielskim.

Jak się z nami skontaktować

Jeśli chciałbyś uzyskać informację dotyczącą prowadzenia działalności, skorzystaj z Centrum Pomocy Przedsiębiorcy. Z Centrum skontaktować się możesz wypełniając formularz lub telefonicznie, w dni powszednie z wyłączeniem świąt od 7:00 do 17:00 pod numerem 801 055 088 lub 22 765 67 32. Możesz także skorzystać z telefonu internetowego. Centrum Pomocy zapewnia także obsługę osób niesłyszących.

Jeśli chciałbyś przesłać swoje uwagi na temat funkcjonowania portalu oraz treści na nim zawartych, możesz skorzystać z formularza w Centrum Pomocy albo zgłosić komentarz – na dole każdej strony możesz ocenić artykuł i wyrazić swoją opinię.

Podziel się informacją o portalu biznes.gov.pl z innymi przedsiębiorcami. Zajrzyj też na nasz profil Facebook, gdzie codziennie publikujemy nowe informacje.

Historia

28 grudnia 2009 r. na mocy Dyrektywy usługowej oraz ustawy o swobodzie działalności gospodarczej (obecnie ustawy o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej i Punkcie Informacji dla Przedsiębiorcy) utworzony został pojedynczy punkt kontaktowy, którego celem było wsparcie dla osób prowadzących lub planujących rozpocząć działalność gospodarczą.

Kolejnym etapem ewolucji pojedynczego punktu kontaktowego był projekt „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej" realizowany przez Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii (Lider), Instytut Logistyki i Magazynowania oraz Krajową Izbę Gospodarczą (Partnerzy), które w ramach Działania „Uruchomienie Elektronicznego Punktu Kontaktowego" stworzyły platformę informacji o warunkach wykonywania działalności gospodarczej.  W ramach projektu powstał portal internetowy biznes.gov.pl. Przy jego tworzeniu wykorzystano m.in. dorobek projektu „Uproszczenie procedur związanych z podejmowaniem i prowadzeniem działalności gospodarczej poprzez ich elektronizację i wdrożenie idei jednego okienka (UEPA)"

Portal biznes.gov.pl i rozwój punktu kontaktowego dla przedsiębiorców

Ministerstwo Przedsiębiorczości i Technologii wspólnie z Partnerami – Instytutem Logistyki i Magazynowania i Krajową Izbą Gospodarczą – prowadzi obecnie prace nad rozwojem punktu kontaktowego w ramach Projektu „Rozwój Pojedynczego Punktu Kontaktowego trzeciej generacji". Więcej informacji o Liderze projektu i Partnerach. Celem tego przedsięwzięcia jest umożliwienie realizacji, w sposób łatwy i intuicyjny, kolejnych procedur drogą elektroniczną oraz uproszczenie formalności niezbędnych do założenia i prowadzenia działalności gospodarczej. Ponadto, celem jest także usprawnienie działań związanych z uznawaniem kwalifikacji w ramach zawodów i działalności regulowanych.

W ramach projektu wdrażanych jest m.in. 100 nowych e-procedur oraz 300 opisów czynności i poradników dla przedsiębiorców w zakresie zakładania i prowadzenia biznesu, powiększając tym samym dostępną już bazę. Wiele udogodnień już dziś można znaleźć na portalu biznes.gov.pl, który staje się przyjaznym interfejsem administracji w kontaktach z biznesem. Z usług portalu, jak i Centrum Pomocy, już dziś korzysta wiele firm. Chcemy, aby co najmniej 60% z aktywnych 1,8 mln przedsiębiorców korzystało na co dzień z naszych rozwiązań. W projekcie uruchomiane jest również centrum przedsiębiorcy oraz prowadzone są cykle szkoleń dopasowane do potrzeb użytkowników.

Portal biznes.gov.pl jest ściśle powiązany z funkcjonującym systemem Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG).

Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Polska Cyfrowa. Jest kontynuacją projektu pt.: „Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej" finansowanego z Programu Innowacyjna Gospodarka. Całkowita wartość projektu wynosi ponad 61 milionów zł z czego ponad 51 mln zł pochodzi z Funduszy Europejskich.

 

 

źródło:www.biznes.gov.pl

 

Informacja z dnia 14.01.2019 r.


 

Od 2019 roku Krajowa Administracja Skarbowa udostępni nową usługę Twój e-PIT. W przypadku rozliczeń za 2018r. administracja skarbowa przygotuje zeznania podatkowe dla podatników – osób fizycznych nieprowadzących działalności gospodarczej, składających zeznanie podatkowe na formularzu PIT-37 oraz podatników uzyskujących przychody z kapitałów pieniężnych, składających zeznanie podatkowe na formularzu PIT-38. Od 15 lutego do 30 kwietnia podatnik będzie się mógł zapoznać ze swoim PIT-em w serwisie podatki.gov.pl.
Osoby, które rozliczą się elektronicznie, otrzymają szybszy zwrot nadpłaty – maksymalnie w ciągu 45 dni. Każdy będzie mógł zdecydować, czy chce skorzystać z tak przygotowanego zeznania podatkowego, czy też samodzielnie wypełnić i złożyć zeznanie podatkowe do urzędu skarbowego.

 

Informacja z dnia 10.01.2019 r.


 

Nieodpłatne poradnictwo dostępne dla mieszkańców powiatu płońskiego

Szanowni mieszkańcy

W załączniku poniżej znajduje się lista jednostek nieodpłatnego poradnictwa dostępnego dla mieszkańców powiatu płońskiego. 

Wynika z postanowień art. 8a ust. 4 ustawy z dnia 5 sierpnia 2015 r. o nieodpłatnej pomocy prawnej, nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim oraz edukacji prawnej (Dz. U. z 2017 r., poz. 2030 z późn. zm.), zgodnie z którymi listę, o której mowa powyżej, starosta udostępnia w Biuletynie Informacji Publicznej oraz w szczególności: na stronach internetowych urzędu starostwa powiatowego i urzędów gmin na obszarze tego powiatu, co najmniej raz w roku w lokalnych środkach masowego przekazu i w sposób zwyczajowo przyjęty na terenie powiatu.

 

Informacja z dnia 10.01.2019 r.


 

 

 

INFORMACJA O INWENTARYZACJI

  • autor: Wojciech Wolder, data: 2019-01-09

Szanowni Państwo

Zwracamy się do Państwa  z uprzejmą prośbą o wypełnienie internetowej, anonimowej ankiety dotyczącej funkcjonowania Lokalnej Grupy Działania - Przyjazne Mazowsze. Informacje z ankiet pozwolą nam jeszcze trafniej dobierać metody przekazywania informacji dla Państwa jak również zwiększą jakość prowadzonych działań przez LGD - Przyjazne Mazowsze. Ankiety zostały opracowane na potrzeby prowadzenia ewaluacji, której wyniki zostaną wykorzystane do sporządzania corocznych sprawozdań z realizacji LSR. 

Ankieta (link poniżej)

https://omikronbadania.pl/questo/b.php?a=5d878608&&b=852284b54b&&c=9ac7ead8

 

Zarząd LGD - Przyjazne Mazowsze

 

Informacja z dnia 08.01.2019 r.


 

Floriany 2019

Informacja z dnia 07.01.2019 r.


 

Banery

Stopka

Kliknij aby sprawdzić
jak dojechać!

Urząd Gminy Baboszewo
ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo
tel. /23/ 6611091-92, fax. /23/ 6611071
e-mail:urzad@gminababoszewo.pl 

NIP: 567-147-06-52 REGON: 000533593

NUMER KONTA
Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Baboszewie 
57 8230 0007 0005 6300 2000 0001

  • Herb
Link - Unia Europejska