Odnośniki
Zdania realizowane z budżetu Państwowych Funduszy Celowych - Rządowy Fundusz Rozwoju Dróg
Menu
Treść strony
Dofinansowano z Państwowego Funduszu Celowego Rządowego Fundusz Rozwoju Dróg
Wykaz osiągniętych elementów rzeczowych zadania pn. „Budowa drogi gminnej Nr 300173W Pawłowo - Budy Radzymińskie - Jesionka, zrealizowanego w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg"
Zadanie obejmowało budowę drogi gminnej Nr 300173W Pawłowo – Budy Radzymińskie – Jesionka o łącznej długości 1 462,00 mb i szerokości 5 m (2x2,5 m). Nawierzchnię drogi stanowi mieszanka mineralno – asfaltowa (2 warstwy nawierzchni: wiążąca AC 16W, 50/70, gr. 5 cm, warstwa ścieralna AC 11S, 50/70, gr. 4 cm), wykonana na podbudowie stabilizowanej cementowej i warstwie przeciwspękaniowej z kruszywa łamanego.
Wzdłuż całego odcinka drogi gminnej wykonano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m wraz ze zjazdami do działek przyległych do pasa drogowego. Zamontowano także kompletne oznakowanie pionowe zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Odwodnienie drogi zostało wykonane w formie zastosowania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem wody do przydrożnych rowów.
Dofinansowano z Państwowego Funduszu Celowego Rządowego Fundusz Rozwoju Dróg
Wykaz osiągniętych elementów rzeczowych w ramach zadania pn. „Przebudowa drogi gminnej Nr 300185W
w miejscowości Rybitwy”.
Zadanie obejmowało wykonanie następujących prac: roboty przygotowawcze, roboty rozbiórkowe, roboty ziemne, podbudowa, nawierzchnia, odwodnienie, pobocza, zjazdy, oznakowanie, elementy poprawy bezpieczeństwa ruchu drogowego.
W ramach przedmiotowej inwestycji przebudowano drogę gminną nr 300185W o długości 359 m i szerokości jezdni
5 m (2 x 2,5m). Nawierzchnię drogi stanowi mieszanka mineralno – asfaltowa (2 warstwy nawierzchni: wiążąca AC 16W, 50/70, gr. 5 cm, warstwa ścieralna AC 11S, 50/70, gr. 4 cm), wykonana na podbudowie stabilizowanej cementowej
i warstwie przeciwspękaniowej z kruszywa łamanego.
Wzdłuż całego odcinka drogi gminnej wykonano obustronne pobocza o szerokości 0,75 m wraz ze zjazdami do działek przyległych do pasa drogowego. Zamontowano także kompletne oznakowanie pionowe w tym lustro i poziome (na skrzyżowaniu) zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Odwodnienie drogi zostało wykonane w formie zastosowania odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych z odprowadzeniem wody do przydrożnego rowu.