Urząd Gminy Baboszewo

Odnośniki

Zamówienia Publiczne

Banery

  • Program czyste powietrze
  • Projekt dostępna szkoła
  • Projekt cyfrowa gmina
  • Transport door to door

Treść strony

Projekt "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Baboszewo" POIG.08.03.00-14-304/13 realizowany przez Gminę Baboszewo w ramach działania 8.3 "Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion"osi priorytetowej 8 "Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki" 
Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013.


ZAMÓWIENIA PUBLICZNE

Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pod nazwą Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Baboszewo POIG.08.03.00-14-304/13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne - zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.

OGŁOSZENIE O WYBORZE OFERTY

Ogłoszenie o wyborze oferty (art. 94 ust.3 ustawy P.z.p) [pobierz]

Informacja z dnia 9 czerwca 2014r.

Ogłoszenie o wyborze oferty [pobierz]

Informacja z dnia 3 czerwca 2014r.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O ZMIANIE TREŚCI

SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA

Ogłoszenie Nr 1 o zmianie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia [pobierz]

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia po zmianach [pobierz]

Załączniki do SIWZ po zmianie [pobierz]

Informacja z dnia 26 maja 2014r.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pod nazwą „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Baboszewo POIG.08.03.00-14-304.13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne -zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013.
Ogłoszenie zamieszczono: - w Biuletynie Zamówień Publicznych (na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych), numer ogłoszenia: 171284 - 2014; data zamieszczenia: 21.05.2014; - na stronie internetowej Zamawiającego www.ugbaboszewo.bip.org.pl, data zamieszczenia 21.05.2014 r. - na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego (Urząd Gminy Baboszewo) data zamieszczenia 21.05.2014 r.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo , ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 23 6611091, 6611092, 6611082, faks 23 6611071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

CZĘŚĆ II Świadczenie usługi dostępu do Internetu w ramach realizacji projektu pod nazwą „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Baboszewo POIG.08.03.00-14-304.13, współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8.Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Dostawa i montaż sprzętu potrzebnego do świadczenia usługi dostępu do Internetu do 80 gospodarstw domowych z terenu Gminy Baboszewo, 2) Świadczenie usługi dostępu do Internetu dla 80 gospodarstw domowych z terenu Gminy Baboszewo będących Beneficjentami ostatecznymi projektu „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Baboszewo realizowanego przez Gminę Baboszewo osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne - zwiększanie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego; przez okres 6 miesięcy od daty podpisania końcowego protokołu odbioru dostawy i montażu urządzeń oraz uruchomienia usługi, jednak nie później niż od dnia 24 czerwca 2014r. 3) Świadczenie usługi dostępu do Internetu od dnia następnego po zakończeniu świadczenia usługi, o której mowa w pkt.2 do dnia 31 grudnia 2019 roku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik Nr I do SIWZ. (Zgodnie z art.32 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia Prawo zamówień publicznych Dz.U.z 2013 r. poz.1473 ze zmianami Zamawiający udziela zamówienia w 2 częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania przetargowego. Część I: Dostawa i instalacja sprzętu komputerowego oraz oprogramowania. Część II: Instalacja i dostarczenie internetu do 80 gospodarstw domowych. Wartością zamówienia jest łączna wartość poszczególnych części zamówienia.)

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.40.00.00-4, 72.61.10.00-6, 32.42.00.00-3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2019.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności regulowanej przepisami ustawy z dnia 16 lipca 2004r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2014r. poz. 243) na dostarczanie sieci telekomunikacyjnych i świadczenie usług telekomunikacyjnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.VI pkt.1.1 SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.VI pkt.1.1 SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Zamawiający nie konkretyzuje wymagań w zakresie spełniania tego warunku i uzna, że został spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z art.44 uPzp i rozdz.VI pkt.1.1 SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia. Suma ubezpieczeniowa min. 100 000,00 zł. UWAGA: Wartości podane w walutach innych niż wskazane w punkcie 1.2. i 1.4. Zamawiający przeliczy wg średniego kursu walut NBP na dzień ogłoszenia o zamówieniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana umowy dotycząca terminu wykonania usług. a) Wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. b) Wstrzymania przez Zamawiającego wykonywania instalacji Internetu w gospodarstwach domowych z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy. c)Podstawą do stosownego przedłużenia w wyżej wymienionych przypadkach terminu wykonania usług będzie pisemny wniosek Wykonawcy wraz z udokumentowanym podjęciem działań przez Wykonawcę, mających na celu realizację usług w terminie i określeniem przyczyny i rozmiaru opóźnienia. Termin zrealizowania zamówienia może zostać przedłużony stosownie do okresu zaistniałego opóźnienia w sytuacjach zmiany warunków realizacji zamówienia, niezależnej od Wykonawcy. d)Zmiana terminu realizacji zamówienia wymaga sporządzenia aneksu do umowy zgodnie podpisanego przez obie strony. 2.Ponadto, dopuszcza się możliwość dokonania nieistotnych zmian umowy w stosunku do treści wybranej oferty, po uprzednim pisemnym poinformowaniu Stron umowy - bez obowiązku sporządzania aneksu do umowy. - zmiana osób odpowiedzialnych za realizację zamówienia Umowy po wyrażeniu pisemnej zgody Stron umowy - zmiana adresu Wykonawcy, - zmiana podwykonawcy, - zmiana odbiorców usługi dostępu do Internetu. 3.Zmiany umowy określone w niniejszym paragrafie nie będą skutkować zmianą wynagrodzenia przysługującego Wykonawcy z tytułu realizacji umowy ani naliczeniem kar umownych, bądź odsetek ustawowych za zwłokę dla którejkolwiek ze Stron.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, pok. Nr 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.05.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, pok. Nr 4.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pod nazwą „Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu w Gminie Baboszewo POIG.08.03.00-14-304.13, współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach działania 8.3. Przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu - eInclusion osi priorytetowej 8. Społeczeństwo informacyjne-zwiększenie innowacyjności gospodarki Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007-2013”.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                                                             Wójt Gminy Baboszewo

                                                                                                                                                      mgr inż. Wiesław Przedpełski

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia [pobierz]

Załączniki do SIWZ  [pobierz]

Formularz umowy [pobierz]

Informacja z dnia 21 maja 2014 r.


  • autor: Marta Dygan, data: 2014-05-21

wstecz

Banery

Stopka

  • Ikonografika przedstawiająca mapę

Kliknij aby sprawdzić
jak dojechać!

Urząd Gminy Baboszewo
ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo
tel. /23/ 6611091-92, fax. /23/ 6611071
e-mail:urzad@gminababoszewo.pl 

NIP: 567-147-06-52 REGON: 000533593

NUMER KONTA
Bank Spółdzielczy w Płońsku Oddział w Baboszewie 
57 8230 0007 0005 6300 2000 0001

  • Herb
Link - Unia Europejska